Korporativni identitet uključuje sve vizuelne aspekte i elemente dizajna kompanije, od logotipa do nastupa na društvenim mrežama i ne završava se na tome – seže mnogo dalje od vizuelnog prikaza već obuhvata sve: Od kancelarijskog materijala do objava na društvenim mrežama, reklamnih panoa do uniformi osoblja, kancelarijskih natpisa, reklama na vozilu pa do pakovanja proizvoda. Zašto je korporativni identitet važan? Jer kada se dosledno primenjuje, pomaže u stvaranju brenda koji publika odmah prepoznaje i pamti. Imidž brenda se prepoznaje zbog snažnog korporativnog identiteta, a to stvara trajan utisak za kupce. Snažan korporativni identitet izražava vašu viziju, svrhu i vrednost a ima za cilj da razlikuje vaše poslovanje od konkurenata. Identitet je u stvari super lepak koji objedinjuje sve vaše marketing aktivnosti u jednu dobro smišljenu poruku koja će stvarati pozitivnu sliku vašeg poslovanja u javnosti. Pozitivna slika vam pomaže da privučete i zadržite kupce, uspostavite saveze, dobijete finansijsku podršku i dobre recenzije.