Još u 14. veku su se znakovi i reklamne oznake koristili kako bi privukli poglede prolaznika i istakli naziv prodavca koja nudi svoje usluge. Bilo da prikazuju promocije, nove proizvode ili usluge, kompanije pokušavaju razne taktike za oglašavanje kako bi podigle svest o svojoj firmi i privukle kupce. overall

Pitanje je: Imaju li stvarno efekat svetleće reklame? Dokazano je da svetleće reklame mogu povećati poslovanje za 15% – 150% i to tako što:

Svetleće reklame grade svest kupaca o vašoj kompaniji

Ako stotine ili hiljade ljudi svakodnevno prolaze pored vaše kompanije, zašto im se ne biste obratili i skrenuli pažnju na sebe? Ako vaša firma trenutno nema svetleću reklamu, propuštate sjajnu priliku da svoje proizvode, usluge ili promocije izložite prolaznicima. Spoljne reklame mogu stvoriti dugoročnu svest kod ljudi koji često prolaze u njihovoj blizini. Ako svaki dan, na putu do posla, škole, treninga ili do pijace prolaznici vide vašu reklamu – ona će ostati u svesti kao nešto što im je poznato, nešto što uliva poverenje. nor

Svetleće reklame pomažu u odrazu konkurentske prednosti

Veoma konkurentno tržište, u kojem danas živimo, zahteva da iskoristimo sve raspoložive mogućnosti za isticanje od konkurencije. Pogotovo ako imate iste/slične proizvode ili nudite iste usluge. Dobro dizajnirana i osmišljena svetleća reklama vam može pomoći da privučete više kupaca u odnosu na konkurenciju i tako ojačate poziciju na tržištu. Postoje različite vrste svetlećih reklama:

  • LED ramovi su unutrašnje svetleće reklame koje mogu pomoći u podizanju svesti i privlačenju kupaca u vaš poslovni prostor. Ovi ramovi takođe mogu generisati impulsivnu kupovinu, uveravajući ljude da odmah uđu u vaš objekat ako vide dobro osmišljenu reklamu na njima. Jedna od najvećih prednosti LED ramova je to što ih je moguće potpuno prilagoditi u bilo kom trenutku. Možete jednostavno menjati reklame kako se menjaju promocije ili proizvodi i možete planski slati poruke određenim ljudima zavisno od toga koje je doba dana, koji je dan u nedelji i slično. i.e.
LED frame
LED ram
  • Banderašice (banderuše) – Predstavljaju dvostrane svetleće reklame koje se postavljaju na stubove javne rasvete, u nizu. Najbolji efekat postižu za reklamne kampanje i usmeravanje na prodajni objekat. Izrađuju se u standardnim dimenzijama 70x100cm, 80x120cm i 90x125cm ili prema zahtevu. Napravljene su od aluminijumskih profila i pleksiglasa sa PVC grafikom. Osvetljene su led modulima.                                due to
Banderašica reklama
  • Svetleće kutije za označavanje prostora – Postavljaju se najčešće na zid ili fasadu objekta, prave se od aluminijumskog rama (koji može biti različitih boja) i pleksiglas ploče sa štampanom grafikom na frontu. Uglavnom su pravougaonog , kvadratnog ili kružnog oblika, bez ograničenja u dimenzijama. Mogu se praviti da budu jednostrane ili kao dvostrane/bočne reklame. due to
Svetleće reklame
  • Alubond svetleće reklame – Prave se u različitim  oblicima i dimenzijama, laserskim isecanjem i savijanjem kompozitnog alubond materijala. U kombinaciji sa pleksiglasom, metalom, drvenim, hromiranim, bronzanim, zlatnim ili srebrnim elementima čine najpoželjnije svetleće reklame današnjice.                due to
Svetleće reklame
  • 3D LED slova su savršena za natpise firmi koji se koriste napolju. Postoje neograničene mogućnosti prilikom izrade pa efekat može biti vrhunski!
Svetleće reklame
  • Neonske reklame – Danas se izrađuju od plastičnih flex creva na prozirnoj akrilnoj ploči. Uz graviranje i savijanje po željenom dizajnu, mogu se napraviti razni oblici koji će oduševiti vaše klijente.
Neonske reklame
  • Reklamni ispisi sa pozadinskim osvetljenjem – Izrađuju se od materijala po želji: Forex, pleksiglas, metal,  gips-karton, stirodur, stiropor i slično. Rasveta se ugrađuje uz konsultaciju – zavisno od želja i efekata koji se žele postići. Najčešće se koriste za unutrašnju upotrebu.                    due to
izrada reklama 3D

Poslovno označavanje je veoma važno, ono će predstavljati prvi utisak potencijalnog kupca o vašem biznisu. Ako imate reklamu koja privlači pažnju, to će učiniti vašu kompaniju pouzdanijom u očima kupaca – a to je presudno za rast prometa. Svetleće reklame za spoljno označavanje moraju biti otporne na vremenske uslove  i dobro dizajnirane, tako da će imati dug vek trajanja i najvažnije – da će ostavljati dobar efekat noću.

Ne čekajte da vam se klijenti jave sami, odmah krenite u strategiju koja daje rezultate. Javite nam se, rado ćemo vas posavetovati i sarađivati sa vama na razvoju vašeg biznisa. due to

Kontaktirajte nas