Digitalno oglašavanje protiv tradicionalnog oglašavanja?
Ako ste upoznati sa tradicionalnim načinom oglašavanja, digitalno oglašavanje ima nekoliko sličnosti. Kao i tradicionalno oglašavanje, ono promoviše vaše poslovanje, proizvode i usluge kako bi se stvorila svest kod kupca o imidžu vaše kompanije. Umesto bilborda i časopisa, vaši se oglasi pojavljuju na Google-u, Facebook-u, YouTube-u i mnogim drugim platformama. Internet oglasi dolaze s ogromnom količinom podataka. Na primer, možete pratiti performanse svojih oglasnih kampanja u realnom vremenu. Pored toga, možete saznati o demografiji, interesovanjima i navikama ljudi koji gledaju i reaguju na vašu reklamu.
Zašto koristiti digitalno oglašavanje?
Ono što motiviše kompanije da koriste i ulažu u digitalni marketing je prednost koju oglasi na internetu pružaju. Kada se koriste internet oglasi, vaša kompanija će imati merljivu i isplativu strategiju koja donosi rezultate. Oglasi na internetu su servirani publici koju vi želite (ciljana grupa). Pomoću digitalnog oglašavanja dostižete i usmeravate reklame na ljude koji su stvarno zainteresovani za vaše usluge i proizvode. Korišćenjem opcija ciljanja poput lokacije, interesa i ponašanja, možete osigurati da se vaši oglasi usmere i prikažu ljudima koji su vam najvažniji. Kod digitalnog oglašavanja imate mogućnosti. Možete pokretati oglase na Google-u, Facebook-u ili YouTube-u; možete birati između tekstualnih, slikovnih i video oglasa. Uz to možete prilagoditi svoje oglase naprednim opcijama ciljanja, uključujući i ponovni marketing (remarketing*). .
*Remarketing je strategija oglašavanja koja promoviše vaše poslovanje korisnicima koji su ranije bili na vašoj web stranici, razgledali usluge i proizvode (možda čak ubacili artikle u korpu) a nisu završili kupovinu. Remarketing pruža drugu šansu kako biste uverili korisnika da kupi vaš proizvod (a ne konkurentski), da vas kontaktira ili se prijavi za vaše usluge. Bez remarketinga nemate tu mogućnost. Umesto toga, morate čekati i nadati se da će se korisnik vratiti sam. Remarketingom možete pokrenuti proaktivnu kampanju za sticanje poverenja tog korisnika i motivisati ga da se vrati na vaš web sajt.
Nikada ne potcenjujte moć društvenih medija i benefite koje donose internet oglasi. Većina ljudi u Srbiji sada koristi internet, a ogroman broj njih ide na društvene medije poput Facebook-a, YouTube-a i Twitter-a. Društveni mediji pokreću odluke o kupovini, posebno među milenijalcima, (osobe rođene posle 2000-ih godina) koji su baš sada dominantna grupa u punoj radnoj i poslovnoj snazi.
Kako vam mi možemo pomoći?
Mnogo stvari možete započeti/urediti samostalno i tako pokrenuti život vašeg biznisa u virtualnom svetu. Ali pored brojnih saveta kako postaviti i voditi vaš biznis on-line, prednosti koje dobijate saradnjom sa digitalnom reklamnom agencijom su nemerljive. Digitalno oglašavanje je proces. Ulaganje u digitalni marketing se na dugoročne staze itekako isplati. Postoje 4 oblasti, odnosno četiri sfere u kojima Vam možemo pomoći odmah:
Internet oglasi.
Oglasi na internetu podrazumevaju svaki vid promovisanja vašeg biznisa sa ciljem da se potencijalni klijenti usmere ka vama. To može uključivati oglase na lokalnim intrenet stranicama (stranice oglasnika), stranice lokalnih portala, foruma i slično. Internet oglasi suštinski imaju tri forme: vizuelnu i tekstualnu i kombinaciju obe. Vizuelnom formom predstavljamo ono što je jako važno da klijenti vide (akcije, popusti, novine) i to putem slikovnih ili video reklama. Najčešće su to baneri, animirane sličice ili kraći video klipovi. Tekstualnom formom oglašavamo osnovne relevantne informacije vezane za biznis: radno vreme, naziv, kontakti, adrese i delatnosti. Kombinacija obe forme se može sažeti u vidu promo teksta (PR tekst) gde se uključuju kombinacije audio, video i tekstualnog sadržaja kao kompletnog rešenja.
Google.
Za Vas kreiramo i vodimo oglase na google-u. Google je mesto na kome ljudi danas traže bukvalno sve! Mi ćemo Vam pomoći da se vaš oglas prikaže na Google-u onog trenutka kada neko traži proizvode ili usluge poput vaših. Dobro podešen i osmišljen oglas može da pretvori ljude koje pretražuju oglase u ljude koji kupuju vaše proizvode ili usluge. Osim oglasa na google-u za vas ćemo urediti/voditi vašu poslovnu stranicu na google listingu i mapama. Zašto je važan google listing? Prema studiji koju je sproveo Mike Ramsey vlasnik kompanije niftymarketing.com – 24% ljudi koji pretražuju rezultate na google-u klikne na firme koje se pojave u delu google listing. Stoga, računica je jasna: Ukoliko nemate podešenu prezentaciju vašeg biznisa na google listing platformi – gubite hiljade potencijalnih klijenta na lokalu.
Društvene mreže.
Marketing na društvenim mrežama. Marketing putem društvenih medija moćan je način da kompanije svih veličina dosegnu perspektivu i kupce. Vaši kupci već komuniciraju s robnim markama putem društvenih medija, a ako se na društvenim platformama ne obratite direktno svojim klijentima, bićete na gubitku! Odličan marketing na društvenim mrežama može doneti izvanredan uspeh vašem poslu, stvarajući ključne pratioce koji umnogome mogu pomoći promociji vašeg biznisa i privući veliki broj novih klijenata. Marketing na društvenim mrežama predstavlja upotrebu ovih platformi za povezivanje sa vašim klijentima kako bi se bolje izgradio sopstveni brend, povećala prodaja i pokrenuo saobraćaj ka vašoj web stranici. Marketing na društvenim mrežama uključuje objavljivanje sjajnog sadržaja na vašim profilima, slušanje i komunikaciju sa pratiocima, analizu sopstvenih rezultata i pokretanje reklama putem ovih platformi. Glavne platforme društvenih mreža (trenutno) su Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube, Snapchat i TikTok.
Email marketing.
Email marketing je veoma dobar način da steknete nove klijente i pojačate vezu sa postojećim. Da li to još uvek radi? Zar neće većinu reklamnih mailova klijenti odmah obrisati? Odgovor je da – još uvek radi. I ne – ukoliko je email napravljen smisleno, klijent ga neće obrisati. (bar dok ne pročita i pogleda njegov sadržaj, što i jeste naš cilj). Email-ovi više nisu samo statične rečenice sa par sličica koji su tu da vas ubede u kupovinu nečega što vam u suštini i ne treba. Veliki broj ljudi koji se ne bavi i ne shvata najbolje marketing će reći da je email nešto prevaziđeno, da je to staromdono i da emailove šalju samo u krajnjoj nuždi – odnosno najčešće za slanje faktura, računa, dopisa i slično. U stvarnosti, ogroman broj uspešnih biznisa danas dobro funkcioniše zahvaljujući upravo email marketingu. Današnji sadržaj email poruke mora biti raznolik, jer je cilj pokretanje primaoca na određenu akciju. Istraživanja pokazuju da najbolje prolaze oni mailovi u kojima se lično obraćate korisniku. Mail koji je lično naslovljen ima veći stepen otvaranja od onih uopštenih kojima se obraćate svim primaocima sa liste kontakata. Pored imenovanja korisnika u email bazi, kao važnog dela strategije za email marketing, veoma je važno da emailovi koje šaljete prenose priče vaše kompanije koje će privući pažnju korisnika. Email današnjice mora da bude funkcionalno prilagodljiv svakom uređaju (mobile friendly / responsive).
Ne čekajte da vam se klijenti jave sami, odmah krenite u strategiju koja daje rezultate. Javite nam se, rado ćemo vas posavetovati i sarađivati sa vama na razvoju vašeg biznisa.
Kontaktirajte nas