Šta su to outdoor marketing i štampa?
Da li se još uvek štampa isplati?
Mnogi misle da je porastom digitalnog marketinga spoljni marketing izgubio potencijal da utiče na ljude. Međutim, da je to istina, više ne bismo videli bilborde na ulicama, reklame na autobusima, flajere, vizitke, oglase u štampanim katalozima i adresarima. Spoljni marketing tj štampa su i dalje vrlo učinkoviti. Njihova sposobnost da utičuna našu percepciju i mišljenje o nekom brendu ili proizvodu je stvarna. Odvojite trenutak za razmišljanje o marketingu na otvorenom u vašem gradu. Shvatićete da oglasi utiču na to kako percipirate brendove, a da to ni ne osetite. Razlog za spoljno oglašavanje je moćan jer su to reklame koje su neizbežne. Ne možete sakriti bilbord na način na koji zatvorite baner na sajtu koji iskoči. Niko vas ne prisiljava da gledate, ali toliko je istaknuto - a ponekad i uverljivo - da to ne možete izbeći. Spoljni marketing i štampa rade sjajan posao stalno podsećajući ljude na vas. Imajte na umu da vidljivost neguje vezanost. A to je način da se gradi poverenje. Ako težite dostići stalne kupce i izgraditi njihovu vezanost za vas, spoljni marketing i štampa vam mogu pomoći više nego što mislite. Ako je povećanje svesti o vašem biznisu jedan od vaših marketinških ciljeva, trebali biste ulagati u marketing na otvorenom. Da bismo vam pomogli da započnete outdoor oglašavanje, evo 5 dokazanih strategija spoljnog marketinga koje mogu povećati vidljivost vaše firme:
1. Bilbordi.
Štampa na bilbordu najčešći je oblik spoljnog marketinga. Dugo vremena su se upotrebljavali bilbordi kako bi se izgradila svest o marki. Danas se bilbordi koriste za prenošenje različitih poruka u različitim formatima. Uz tehnološki napredak, kompanije su danas vrlo kreativne sa plasiranjem sadržaja na bilbordima. Od štampanih ili čak digitalnih (led bilborda). Ljude privlače predimenzionirani i živopisni vizualni prikazi. S obzirom na njihovu veličinu i lokaciju, bilborde je nemoguće propustiti. Bilbordi vam pomažu da lako privučete pažnju svoje publike. Što je kreativniji i zabavniji vaš dizajn, to ćete više uticati na svoje kupce.