Štampana PVC folija u marketingu.
Da li ste znali da PVC folija može drastično promeniti utisak o vašem biznisu?
Kako pvc folija utiče na marketing?
PVC folije nude brojne prednosti za koje možda niste znali. Ako se koristi kao zidna grafika, pvc folija ima potencijal da transformiše vaš poslovni prostor u moćan marketinški alat. Kada klijenti uđu u vaš poslovni prostor, odmah će ih dočekati logotip vašeg brenda, slogan ili ključna poruka istaknuta na zidovima. Ova vizuelna prezentacija vašeg brenda ne samo da pomaže u stvaranju atmosfere dobrodošlice, već takođe jača identitet i vrednosti vašeg brenda. Za razliku od tradicionalnih metoda oglašavanja kao što su bilbordi ili štampani oglasi, zidna grafika nudi dugotrajnije i efektivnije rešenje. Lako se postavlja i uklanja, pa možete menjati grafiku po potrebi bez velikih troškova.
Zidna grafika ima moć da transformiše vaš prostor u vizuelno privlačno okruženje koje podstiče osećaj pripadnosti i udobnosti.
Navešćemo pet načina na koje pvc folije mogu poboljšati estetiku vašeg poslovnog prostora:
- Atmosfera dobrodošlice : Zidna grafika toplih boja, inspirativnih citata ili slika koje odmah čine da se ljudi osećaju udobno i dobrodošlo.
- Identitet vašeg brenda : Prilagođena zidna grafika može prikazati logo vašeg brenda, boju i slogan, ojačavajući tako identitet i stvarajući pozitivno vizuelno iskustvo.
- Dubina i dimenzija : Uz različite teksture i dizajn, zidna pvc grafika može dodati dubinu i dimenziju vašem prostoru, čineći ga vizuelno intrigantnim i zadivljujućim.
- Isticanje ključnih oblasti : Strateški postavljena grafika skreće pažnju na važna mesta u vašem prostoru navodeći klijente da istražuju i saznaju više o vašim uslugama.
- Personalizacija : PVC grafika može biti urađena sa motivacionim porukama, stvarajući pozitivno i osnažujuće okruženje koje podstiče osećaj pripadnosti i jedinstva između zaposlenih.
PVC grafika nudi visok stepen prilagođavanja i fleksibilnosti, omogućavajući vam tako da svoj prostor prilagodite specifičnim potrebama i brendiranju. Uz zidnu grafiku, imate moć da transformišete svoj prostor u jedinstveno i privlačno okruženje koje odražava identitet vašeg brenda.
PVC grafika ima veoma različit spektar primene.
Ako se bavite trgovinom i prodajom, bilo da se radi o butiku, frizerskom salonu ili marketu, želećete da svaki kvadratni centimetar vašeg prostora odiše stilom. Želećete da ljudi koji uđu kod vas odmah vide fotografije modela koji prikazuju vaše stilove i proizvode. Dobro uređen prostor govori kupcima da vam je stalo do njihovog iskustva, kao i da imate dobar ukus, posebno u svetu mode. U zdravstvenim ordinacijama (npr. zubar, kiropraktičar ili ordinacija opšte medicine), želećete da se vaši pacijenti osećaju opušteno kada su u čekaonici ili sobama za preglede. Mnogi ljudi doživljavaju anksioznost kada posećuju medicinske ordinacije, a sterilan ambijent će ih učiniti još anksioznijim. Međutim, privlačna grafika na zidu može učiniti da se pacijenti osećaju opuštenije.
Poznato je da umetnost na radnom mestu povećava produktivnost zaposlenih. Više studija je pokazalo da većina zaposlenih brine o estetici svog radnog okruženja i da okruženje ima direktan uticaj na način na koji se osećaju i rade. Ako zaista želite da zaposleni budu potpuno angažovani, neophodno je da brendirate prostor umetničkim delima u obliku zidne grafike koju je potrebno povremeno menjati. Koristeći pvc zidnu grafiku možete kreirati jedinstvena umetnička dela koja odražavaju kulturu vaše kompanije i motivišu vaše zaposlene. Boje takođe utiču na raspoloženje i produktivnost osobe. Crvena podstiče osećaj strasti i entuzijazma. Zelena, s druge strane, pomaže ljudima da se osećaju optimistično i osveženo. Iako ne morate da prekrijete ceo zid jednobojnom bojom, korišćenje određene šeme boja može pomoći u inspirisanju i stimulisanju zaposlenih.
Jedna od prednosti pvc grafike jeste da se ona može koristiti podjednako unutra i napolju. Spoljna grafika je dizajnirana i napravljena tako da bude izuzetno izdržljiva na atmosferske uticaje. Grafika napolju vam omogućava da se oglašavate prolaznicima bez potrebe da plaćate nekome reklamni prostor. Ovo vam štedi novac i omogućava da animirate prolaznike da svrate kod vas. Ako vaša kompanija organizuje promociju ili učestvuje na sajmu na otvorenom, uzmite u obzir podnu grafiku kao sredstvo za usmeravanje gostiju. Podna grafika je posebno korisna na otvorenom jer tu često nemate gde da postavite vašu reklamu a pronalaženje vašeg biznisa u moru drugih je presudno važno.
Uz toliko prednosti koje pruža pvc grafika, nemate razloga da već danas ne radite na ideji za vaš brending. Ako ste zainteresovani za super dizajn, štampu i instalaciju pvc folije za izloge – razmislite o tome da nam pošaljete upit. Stručni smo, fleksibilni i pouzdani u kreiranju sjajnih rešenja koja savršeno zadovoljavaju vaše potrebe i oživljavaju vašu viziju.