Trendovi u grafičkom dizajnu

Trendovi u grafičkom dizajnu.

OLD SCHOOL (The ’80s Are Back, Baby!)

Na velika vrata se vraćaju i ponovo oživljavaju nostalgija, rustika, ekspresivni tipografiski logotipi sa prirodnim oblicima i teksturama poput mehurića sa raznovrsnim zemljanim, peščano-kamenim granulacijama ili vremensko definisanim (sneg, sunce, kiša) oblicima. Koristiće se geometrijski i cvetni oblici, fontovi sa serifima, retro line a od boja pastelne i svetle boje. Ilustracije i animacije koje sadrže elemente secesije će biti ponovo aktuelne.

80s are back again
80s are back

U godinama koje dolaze videćemo mnogo čistih, minimalističkih dizajnova koji sadrže geometrijske oblike. Ovaj trend će verovatno biti popularan i kod kompanija i kod klijenata, jer daje moderan i profesionalan izgled. Kompanije koje žele da prenesu osećaj stabilnosti i pouzdanosti, treba da primenjuju geometrijkle oblike.

Dizajneri često koriste geometrijske oblike za kreiranje logotipa i drugih materijala za brendiranje kako bi dodali zanimljiv zaokret inače nezanimljivom, običnom brendingu.

Ako razmišljate o primeni geometrijskih oblika u svom brendiranju ili marketinškom dizajnu sada bi moglo biti pravo vreme za to. Geometrijski oblici su stabilni, predvidljivi i pomoću njih se može kreativno manipulisati da bi iskazali brending vaše kompanije.

Geometrijski oblici su opet in
Geometrijski oblici su stabilni

Jedan trend grafičkog dizajna za koji se već neko vreme uspešno primenjuje je upotreba trodimenzionalnih elemenata dizajna i tipografije. Ovaj trend je počeo da se pojavljuje prethodnih godina, a njegova popularnost će tek rasti u narednom periodu. Trodimenzionalni dizajn omogućava dizajnerima da kreiraju jedinstvene i privlačne kompozicije koje zaista iskaču sa stranice. Osim toga, trodimenzionalna tipografija može dodati dodatni nivo dubine i dimenzionalnosti dizajnu.

3D ilustracije

NEW SCHOOL (Brutalizam i Haotični maksimalizam)

Dok ih jedni smatraju antidizajnom, drugi ih uveliko promovišu kao nove pokrete koji imaju za cilj stvaranje karaktera iz haosa. U brutalizmu i haotičnom maksimalizmu postoji namerni nedostatak organizacije u dizajnu koji želi da oponaša neizvesnost stvarnosti. To je ono što ova dva stila stila čini jedinstvenim i vrednim vaše pažnje. Oba stila su trendovi u nastajanju i fokusiraju se na stvaranje hrabrih i oštrih dizajna sa jakom tipografijom, kreirajući vizuelno stimulativna rešenja kombinovanjem više elemenata kao što su oblici i boje.

Antidizajn - Brutalizam

Koristeći jedan vid haosa naglašavaju sirove elemente brenda ili poruke kako bi se stvorilo nešto privlačno i nezaboravno.  Takođe ostavljaju utisak izdvajajući se iz gomile svojim odvažnim i jedinstvenim idejama za prenošenje reklamne poruke. Ovi trendovi  se mogu koristiti u materijalima za brendiranje za one koji žele nešto drugačije od konvencionalnog dizajna koji se vidi u marketinškim kampanjama.

Brutalizam
Haoticni maksimalizam

Čini se da brutalizam namerno krši pravila čistih, sigurnih i jednostavnih obrazaca koji su standard za današnji web dizajn. Na mnogo načina, ovo je i dalje najbolji pristup odličnom korisničkom iskustvu, osim što je sve počelo da izgleda isto i postalo pomalo dosadno. Brutalizam je pobuna protiv ustajale „istosti“ i namerno krši pravila. Postoji određena vibracija u tome. Brutalistički dizajn kaže „Ja sam drugačiji, ja sam kul“. Na primeru Gen-Z Vater – kompanije za flaširanu vodu, vidimo dizajn sajta koji je u potpunosti inspirisan s početka veka. Čak i poznati brend Balenciaga koristi mreže brutalizma tokom svog iskustva kupovine kako bi njihov veb dizajn izgledao više industrijski i van okvira.

Milenijalci, tj generacija Z vole ova dva stila jer im omogućava da izraze svoje jedinstvene i živahne ličnosti. Ovi trendovi su savršeni za kompanije koje se žele izdvojiti iz gomile i žele privući pažnju svojih kupaca ostavljajući ih u stanju jedne vrste šoka.

Shvatili ste da morate prevazići tradicionalni marketing i spremni ste za promociju moćnog imidža brenda koji nadahnjuje lojalnost kupaca? Guru je tu.

Pitajte nas