Flajeri i posteri

Značaj flajera i postera u marketingu.

Flajeri i posteri su deo naše svakodnevice. Pre nego što uđemo u svrhu ove metode oglašavanja i kako se ona može uklopiti u vašu marketing strategiju, objasnićemo šta znači sama reč flajer. Definicija flajera (i postera) je da je to zvaničan papir – obično manjeg formata koji nešto reklamira. Postoji nekoliko različitih veličina, ali sve su dovoljno male da ih ljudi mogu nositi u rukama. Štampani flajeri predstavljaju idealan način za firme da uspostave direktne veze sa svojim potencijalnim klijentima. Oni su fizički podsetnik na vaše poslovanje koji kupci ne mogu zanemariti tako lako kao što ignorišu digitalne oglase.

Koja je svrha flajera danas?

Prava marketinška strategija za vaš biznis bi trebala da uključuje ​​različite medije:  digitalne, audio – video, kao i fizičke oblike oglašavanja kao što su flajeri. Razlog zašto bi vaše poslovanje trebalo da ima više marketinških kanala je taj što svaki medij ima drugačiju ciljnu publiku i svrhu. To se odnosi i na flajere. Možda se pitate: Koja je svrha flajera ako ih veliki broj završi kao neželjena pošta? Svrha flajera je da ostvari neposredan oblik marketinga i da direktno dođe do potencijalnih kupaca koji plaćaju. Osim toga, flajeri služe za podizanje svesti o vašem poslovanju. Bilo da ih delite ili ih gurnete ispod ulaznih vrata, oni su dovoljno drugačiji od klasičnih reklama koje iskaču na digitalnim uređajima da će sigurno privući pažnju ljudi. Ako ste upravo otvorili radnju ili pokušavate privući pažnju na vaš biznis, kampanja sa flajerima je odličan način da privučete pažnju. Oni će vam omogućiti da ciljate ljude koji će najverovatnije platiti za vaše usluge i proizvode. Sam čin deljenja flajera je takođe način za izgradnju bolje komunikacije sa kupcima jer možete stati i razgovarati s ljudima.

Ključni elementi flajera za marketing.

Da bi flajer imao svrhu, mora se uložiti trud u kreiranje efikasne marketinške kampanje. Svaki element vašeg flajera treba da bude skrojen tako da privuče pažnju i poveća svest klijenata o vašem poslovanju. Smišljanje pravog teksta za flajer je težak zadatak: Ovde važi pravilo “manje je više”. Nemate toliko prostora na flajeru kao na web stranici da biste ubacili sve informacije koje želite o svom poslu. Umesto toga, flajer bi trebao imati primamljive i privlačne naslove sa kvalitetnom grafikom i kontaktima. Obavezno je uključiti snažan poziv na akciju.

Dimenzije flajera.

A6 flajeri su idealni za širok izbor reklamnih promocija i jedan su od najčešće korišćenih formata. A5 flajeri su idealni za poštanske sandučiće, deljenje ili kao meni za Vaš fastfood restoran. A4 flajeri su za promocije koje sadrže više informacija i grafika – nisu za velike tiraže.A3 flajeri su vrlo praktični jer je to najveći format koji je moguće odštampati digitalnom štampom (42cm x 29,7 cm – otvoren format ovog flajera). Flajere je moguće savijati na manje dimenzije. Dostupno je savijanje A3 na A4, A4 na A5 i A5 na A6 format, odnosno presavijanje na pola. Takođe, moguće je savijanje na trećinu po principu Z-savijanja ili C-savijanja.

Podela flajera

GURU ima rešenja i ideje za super dizajn flajera. Zatražite ponudu!

 

Poručite flajere odmah