štampa

Šta su to vobleri i kako izgledaju?

Vobleri su lukavo zamišljen i veoma isplativ alat za reklamiranje vašeg biznisa. Služe za privlačenje pažnje kupca prilikom kupovine u supermarketima, radnjama, buticima i na drugim mestima.

Kako utiču na marketing?

Oni pomažu da kod prenatrpanih polica prodavnica istaknu baš vas – i to na mestu na kom vaši potencijalni kupci kupuju artikle od vaše konkurencije. Privucite ljude privlačnim dizajnom i super vizuelnim rešenjem, utičite na odluke o kupovini i povećajte svoju prodaju. Promene u trgovini na malo se brzo dešavaju; vlasnicima prodavnica i proizvođačima praćenje najnovijih potrošačkih trendova i poteza konkurenata je od vitalne važnosti. Vobleri za police nude fleksibilno i prilagodljivo marketinško rešenje za prikaz; super jednostavno, brzo za proizvodnju, jeftino je i jednostavno za postavku kao i za zamenu.

Da li vobleri daju rezultate?

Bez obzira da li ste prodavac ili proizvođač proizvoda, benefiti korišćenja voblera su brojne. Pomoću voblera na policama i kasama možete da:

  • Podstaknete prodaju proizvoda
  • Predstavite nove uzbudljive proizvode i povećate svest o brendu
  • Oglasite popuste u stilu: „kupite jednu i uzmite jednu besplatnu“
  • Uputite potencijalne kupce na mesto u radnji gde se nalaze vaši artikli
  • Dodatno označite proizvode na akciji ili proizvode kojima uskoro ističe rok (i tako ostvarite profit umesto povrata robe)

 

Pokret zahteva pažnju.

Ljudsko oko je biološki podešeno da fokusirano reaguje na frontalne vizuelne efekte. U našoj dalekoj prošlosti bilo koji vizuelni znak koji odstupa od okruženja mogao je biti znak obližnjeg plena – ili vrebajući predator kog treba izbegavati. Ova evoluciona osobina dobro je poslužila ljudskoj vrsti; i dok je malo verovatno da će nas danas tigar izmamiti tokom naše nedeljne prehrambene prodavnice, naše oči i dalje brzo primećuju bilo kakve predmete koji odstupaju od okruženja i brzo šalju informaciju mozgu da reaguje. Dovoljan je lagani protok vazduha ili slučajan dodir kolica za kupovinu koja prolaze pored vaših voblera da se oni pokrenu – što ih čini prvom stvari koju će vaši potencijalni kupci uočiti kada se nađu u njihovoj blizini. Oko i mozak će vrlo brzo preusmeriti pažnju na nove informacije iz novih vizuelnih stimulusa, što znači da će, kada kretanje vašeg voblera police uhvati kupčev pogled, obraditi informacije prikazane na vobleru u samo nekoliko trenutaka – sve dok je predstavljen odgovarajućim bojama i veličinom fonta za laku čitljivost na daljinu.

Vobleri nisu samo za police.

Vaši vobleri mogu biti isporučeni sa dodacima koji omogućavaju da se vrlo jednostavno, praktično i brzo postave skoro bilo gde. Možete ih postaviti na šalterima za prodaju, rashladnim vitrinama, frižiderima, točilicama u barovima / pabovima, kasama, plafonu – ili čak direktno na proizvodima! Možda se čine kao običan marketinški trik, ali vobleri na policama su efikasan način da privučete pažnju kupaca – i sve je to nauka koja stoji iza njih. Zapravo se sa voblerima na policama događa mnogo više nego što se na prvi pogled čini – tačnije, pažnja kupca i čulo vida su ti koji najviše reaguju na voblere. Stoga, dizajn i izradu voblera morate uraditi tako da taj mali trenutak pažnje kupca ne prepustite slučajnosti. Mi vam možemo pomoći oko dizajna i izrade idealnog voblera koji će doneti super rezultate.

Ne dvoumite se, kontaktirajte nas odmah. Guru je tu.

Poručite voblere